تبلیغات
Nofollow MetaXHTML [php][/php] آموزش نصب دزدگیر و سیستم صوتی - نگاهی به تاریخچه پراید

آموزش نصب دزدگیر یادگیری نصب دزدگیر آموزش بستن دزدگیر

آموزش دزدگیر اتومبیل،آموزش نصب دزدگیر ماشین،آموزش دزدگیر خودرو

دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین،یادگیری نصب دزدگیر ماشین،دوره نصب دزدگیر خودرو،

 
آموزش نصب دزدگیر و سیستم صوتی
سیگنال سیستم تنها گزینه شما نیست اما بهترین انتخاب شماست
                                                        
درباره وبلاگ

آموزش نصب دزدگیر اتومبیل
آموزش نصب سیستم صوتی اتومبیل
آموزش نصب شیشه و آینه اتومبیل
آموزش نصب شیشه بالابر برقی
آموزش شیشه دودی ماشین
آموزش نصب دزدگیر اماکن
آموزش نصب دزدگیر ماشین
تلفن تماس 09123266866 از 10 تا 21
مدیر وبلاگ : غلامرضا محمدی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Check Page Rank
Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net

 

mazda 121

مزدا ۱۲۱ مدل ۱۹۸۹


پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ طراحی و تولید شد و تولید آن در ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ ادامه داشت. در آمریکای شمالی این خودرو توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت. این مدل همچنین از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید می‌شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا منتقل شد.
*******
 
ford festiva

فورد فستیوا



شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آنرا با نامهای نسیم (پراید هاچ بک) ، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و ۱۳۱ و ۱۱۱ و ۱۴۱ و وانت پراید در ایران عرضه کرد.
در زمستان سال ۱۳۸۹ شرکت سایپا باهدف ارتقا سطح کیفی محصولات خود تولید محصولات خود را بر پایه پلتفرم پراید متوقف نمود وتولید بر اساس پلتفرم X۱۰۰ راآغاز کرد ومحصولات خود را با نام های جدید: سایپا ۱۱۱، سایپا۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ تولید میکند.


 منبع : ویکی پدیا